Jak zamawiać w Portform

 

 
JAK ZAMAWIAĆ W PORTFORM?


Nic prostszego! 
Zamawiać możesz zawsze i o każdej porze.
Sklep internetowy funkcjonuje przez 24 godziny każdego dnia tygodnia, przez cały rok.

Sam proces zamawiania jest bardzo prosty. Oto jak wygląda:

Jesteś w tzw. karcie produktu, czyli na stronie z wybranym produktem.
Na dole, po prawej stronie znajdziesz takie pole:

Za pomocą strzałki (góra/dół) ustaw ilość jaką chcesz zakupić, np. 1,2 ...10 sztuk, a następnie kliknij na czerwone pole "do koszyka".
Wybrany produkt znajduje się teraz w Twoim koszyku, do którego zostajesz automatycznie przeniesiony.
Jeśli wszystko się zgadza i chcesz kontynuować, kliknij na "złóż zamówienie" i postępuj zgodnie z kolejnymi wskazówkami.
Jeśli chcesz jeszcze trochę "pochodzić po sklepie", kliknij na "kontynuuj zakupy", w ten sposób wrócisz z koszyka do sklepu,

a wybrany wcześniej produkt poczeka na Ciebie w koszyku.
W każdym momencie możesz do niego wrócić - w prawym górnym rogu sklepu znajduje się takie pole:



kliknij na koszyk, albo "złóż zamówienie", a znajdziesz tam swój wybrany wcześniej produkt.

Aby dokończyć zamówienie postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Po pierwsze wpisz swoje dane adresowe i upewnij się, że są wpisane poprawnie.

Następnie wpisz dane do kontaktu takie jak mail i numer telefonu.
Te dane są bardzo ważne ponieważ na podany adres mailowy będziesz od tej pory otrzymywać informacje dotyczące realizacji zamówienia.
Numer telefonu jest ważny już przy samej dostawie, sklep w bardzo sporadycznych przypadkach kontaktuje się z Tobą telefonicznie,
ale numer może przydać się kurierowi, który zadzwoni do Ciebie jeśli nie zastanie Cię w domu; wówczas będziesz mógł umówić się z nim
na dostawę np. pod innym adresem lub o innej bardziej korzystnej godzinie.

Aby przejść dalej wymagana jest akceptacja regulaminu.

Po odhaczeniu tego pola przechodzisz dalej, gdzie wybierasz w jaki sposób chcesz zapłacić,
czy przy odbiorze, czy przelewem standardowym, czy może przez system Płatności.pl.

Następny krok to sprawdzenie, czy wszystko się zgadza i potwierdzenie zamówienia.

Twoje zamówienie trafiło już do nas!

Na Twojej skrzynce mailowej czeka na Ciebie mail informujący o złożonym zamówieniu.
Kliknij na link i potwierdź nam, że faktycznie chcesz abyśmy realizowali to zamówienie.


Życzymy udanych zakupów!


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel