Jak zamawiać w Portform
JAK ZAMAWIAĆ W PORTFORM?
Nic prostszego!
Zamawiać możesz zawsze i o każdej porze.
Sklep internetowy funkcjonuje przez 24 godziny każdego dnia tygodnia, przez cały rok.
Sam proces zamawiania jest bardzo prosty. Oto jak wygląda:
Jesteś w tzw. karcie produktu, czyli na stronie z wybranym produktem.
Na dole, po prawej stronie znajdziesz takie pole:
Za pomocą strzałki (góra/dół) ustaw ilość jaką chcesz zakupić, np. 1,2 ...10 sztuk, a następnie kliknij na czerwone pole "do koszyka".
Wybrany produkt znajduje się teraz w Twoim koszyku, do którego zostajesz automatycznie przeniesiony.
Jeśli wszystko się zgadza i chcesz kontynuować, kliknij na "złóż zamówienie" i postępuj zgodnie z kolejnymi wskazówkami.
Jeśli chcesz jeszcze trochę "pochodzić po sklepie", kliknij na "kontynuuj zakupy", w ten sposób wrócisz z koszyka do sklepu,
a wybrany wcześniej produkt poczeka na Ciebie w koszyku.
W każdym momencie możesz do niego wrócić - w prawym górnym rogu sklepu znajduje się takie pole:
kliknij na koszyk, albo "złóż zamówienie", a znajdziesz tam swój wybrany wcześniej produkt.
Aby dokończyć zamówienie postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Po pierwsze wpisz swoje dane adresowe i upewnij się, że są wpisane poprawnie.
Następnie wpisz dane do kontaktu takie jak mail i numer telefonu.
Te dane są bardzo ważne ponieważ na podany adres mailowy będziesz od tej pory otrzymywać informacje dotyczące realizacji zamówienia.
Numer telefonu jest ważny już przy samej dostawie, sklep w bardzo sporadycznych przypadkach kontaktuje się z Tobą telefonicznie,
ale numer może przydać się kurierowi, który zadzwoni do Ciebie jeśli nie zastanie Cię w domu; wówczas będziesz mógł umówić się z nim
na dostawę np. pod innym adresem lub o innej bardziej korzystnej godzinie.
Aby przejść dalej wymagana jest akceptacja regulaminu.
Po odhaczeniu tego pola przechodzisz dalej, gdzie wybierasz w jaki sposób chcesz zapłacić,
czy przy odbiorze, czy przelewem standardowym, czy może przez system Płatności.pl.
Następny krok to sprawdzenie, czy wszystko się zgadza i potwierdzenie zamówienia.
Twoje zamówienie trafiło już do nas!
Na Twojej skrzynce mailowej czeka na Ciebie mail informujący o złożonym zamówieniu.
Kliknij na link i potwierdź nam, że faktycznie chcesz abyśmy realizowali to zamówienie.
Życzymy udanych zakupów!