BEZPIECZNA DOSTAWA - Czas i koszt



Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
W przypadku kiedy w ciągu dnia nie ma Państwa w domu, doradzamy wybór adresu miejsca pracy
(dla łatwiejszej lokalizacji Państwa w pracy, w uwagach do zamówienia można dodatkowo dopisać np. nazwę działu, nr pokoju / biura itp.)
Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską świadczoną przez firmę DPD Polska
Czas dostawy na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej to zazwyczaj 1 dzień roboczy od momentu wydania paczki firmie kurierskiej.

Czas Realizacji Zamówienia wynosi od 2 do 21 dni roboczych licząc od dnia złożenia Zamówienia przez Klienta.
Dokładamy wszelkich starań, aby Czas Realizacji Zamówienia był jak najkrótszy
- większość Towarów wysyłamy w terminie do 7 dni roboczych.

Przy każdym Towarze podany jest Czas Realizacji Zamówienia dla konkretnego Towaru ("Wysyłka w ciągu ... dni").
Do tego czasu należy doliczyć Czas Dostawy (zazwyczaj 1 dzień roboczy). W przypadku kiedy Zamówienie dotyczy kilku Towarów o różnym Czasie Realizacji Zamówienia,
wysyłane jest ono po skompletowaniu całości Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich terminów.
W sytuacjach, kiedy towar byłby czasowo niedostępny na magazynie producenta, każdorazowo informujemy
mailowo o zmianie terminu realizacji, a Klient decyduje o rezygnacji lub akceptuje nowy termin realizacji.
Koszt wysyłki Towaru uiszcza Klient.
W przypadku zamówień których wartość Towaru/ów jest równa lub wyższa niż 500,00zł brutto
koszt wysyłki pokrywa Sklep (dostawa GRATIS).

Koszty dostawy wynoszą stosownie do wybranej formy płatności:



PRZY FORMIE ZAPŁATY PRZEDPŁATA - (przelew standardowy / przelew w systemie płatności elektronicznej)

koszt transportu




PRZY FORMIE ZAPŁATY ZA POBRANIEM - (płatne kurierowi w dniu dostawy)

koszt tranportu pobranie


Sklep nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.
Warunkiem wysyłania Towaru jest uiszczenie kwoty Zamówienia, chyba, że Klient wybrał płatność przy odbiorze tzw. "za pobraniem".

Pragniemy również nadmienić, że ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby Towar, który wysyłamy
był zawsze bezpiecznie spakowany i starannie sprawdzony, zarówno pod względem zgodności z zamówieniem Klienta,
jak i ewentualnych wad produkcyjnych, które można zauważyć podczas kompletowania zamówienia.

Towar możemy wysłać również do państw Unii Europejskiej.
Klientów zainteresowanych taką wysyłką prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@portform.pl

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z obsługą sklepu Portform:

za pomocą poczty elektronicznej: kontakt@portform.pl telefonicznie: +48 / 62 300 00 52


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel